Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 1-2 werkdagen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De exacte verzendkosten worden altijd duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces. Voor verzending naar België en andere EU-landen gelden aangepaste tarieven, en voor zendingen buiten de EU kunnen er extra kosten of douanerechten van toepassing zijn.
Track en Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Na verzending ontvangt u een e-mail met een trackingnummer (controleer ook je ongewenste mailbox). Hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen via onze website.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
Contact
Vraag: Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Antwoord: U kunt contact opnemen met onze klantenservice via cosmichealth.gems@gmail.com of het contactformulier op onze website. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.